Regulamin sklepu
Niniejszy Regulamin, jest Regulaminem o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Serwisie, zgodnie z treścią innych ustaw, odpowiednio regulujących ten obowiązek.
Serwis prowadzony jest przez Ewę Świątecką
Floresy Handmade
NIP 5871737999
REGON 523613456
z siedzibą w 84-100 Puck, Komandorska 9
Wyłączne prawo do prowadzenia Serwisu ma wskazany powyżej podmiot, który jest Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem Serwisu. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontaktowanie się na poniższe dane teleadresowe:
tel.: 664664591, e-mail floresy.handmade@gmail.com
Serwis działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy e-commerce w przedmiocie jakości towarów oraz obsługi przeprowadzanych transakcji.
Definicje
Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach Stron Umowy,
Strona – stroną Umowy jest Klient lub Sprzedawca – w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Klienta oraz Sprzedawcę łącznie,
Umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
Serwis – sklep internetowy dostępny pod adresem: floresyhandmade.pl
Sprzedawca – sklep internetowy dostępny pod adresem: floresyhandmade.pl
Klient– osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu,
Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Serwisu,
Konto – panel Użytkownika dostępny natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. Panel dostępny po zalogowaniu się wyznaczonym, i przesłanym na adres mailowy hasłem.
Forma płatności – forma zapłaty za zamówiony produkt lub usługę, wybrana przez Klienta podczas składanego zamówienia oferowana przez Serwis lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych z Serwisem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności,
Par. 1 Postanowienia Ogólne
Przedmiotem działalności Serwisu jest sprzedaż biżuterii i ozdób wykonanych ręcznie.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Cennik znajdujący się na stronie głównej Serwisu nie stanowi oferty handlowej w rozumienia przepisów Kodeksu cywilnego.
Par. 2 Procedura składania zamówień i moment zawarcia umowy
Klient może składać zamówienia w serwisie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową floresyhandmade.pl
Serwis prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Informacje o produktach i usługach prezentowane na stronach internetowych Serwisu stanowią informację handlową w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
W celu złożenia zamówienia Klient powinien skorzystać ze e-sklepu dostępnego pod adresem floresyhandmade.pl
Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za złożone. Zamówienia złożone w w/w sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do Klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i obowiązku jego realizacji.
Dniem wykonania Umowy zawartej za pośrednictwem Serwisu jest dzień wysłania do Klienta zamówionych przedmiotów, z wykorzystaniem usług kurierskich.
Par. 3 Reklamacje
Klient ma prawo do reklamacji towaru wadliwego bądź niezgodnego z opisem.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Produktu bez wad. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad lub wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli dana rzecz była już wymieniana lub naprawiana przez Sklep.
Reklamacja może zostać zgłoszona przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: floresy.handmade@gmail.com
Konieczne jest przesłanie zdjęć pokazujących wadę Produktu.
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Produkt, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Koszt przesłania towaru ponosi Klient.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Brak rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za zasadną.
Par. 4 Prawo odstąpienia od umowy
Konsument, który zawarł Umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Wyjątkiem są produkty personalizowane, robione na specjalne zamówienie klienta. Oświadczenie o odstąpieniu umowy powinno zostać złożone w formie elektronicznej (na adres e-mail: floresy.handmade@gmail.com).
Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania Produktów, które zostały przez klienta zniszczone, uszkodzone bądź w jakikolwiek sposób użytkowane.
Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca nie będzie odbierał przesyłek wysłanych za pobraniem.
W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia Produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o wykonaniu prawa do odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Par. 5 Specyfikacja produktów
Każdy produkt w Sklepie robiony jest ręcznie, przez co pojedyncze sztuki mogą się od siebie minimalnie różnić. Różnice te nie wpływają na jakość produktu i nie są podstawą reklamacji. Indywidualne ustawiania komputera i monitora Klienta mają wpływ na sposób wyświetlania kolorów. Reklamacja ze względu na fakt rozbieżności kolorystycznej Produktów nie będzie rozpatrywana. Przed odbiorem przesyłki Klient zobowiązany jest do: sprawdzenia w obecności kuriera, czy na opakowaniu nie ma ewentualnych uszkodzeń, sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli na opakowaniu zauważono uszkodzenia, spisania protokołu szkody w obecności kuriera w momencie zauważenia wady.
Jeśli Klient nie zastosuje się do powyższego, wnioskuje się brak podstaw do uznania reklamacji.
Par. 6 Płatności
Wszystkie ceny prezentowane w Serwisie są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich.
Serwis przewiduje następujące rodzaje płatności:
a) Płatności on-line poprzez serwis Przelewy24
b) Przelew bankowy
Klient dokonuje zamówienia według cen obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
Par. 7 Prawa autorskie
Sprzedawca jest właścicielem prezentowanych na stronie zdjęć. Wszystkie zamieszczone na stronie www.kasiatobor.pl produkty oraz zdjęcia podlegają ustawie o ochronie praw autorskich z dnia 4 lutego 1994r.
Par. 8 Postanowienia Końcowe
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treściach znajdujących się w Serwisie oraz do ewentualnych zmian w cenniku w zależności od zmieniających się uśrednionych stawek rynkowych.
Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Serwisu.
Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
a) telefon: 664664591
b) email: floresy.handmade@gmail.com
c) pisemnie na adres: Ewa Świątecka, ul. Komandorska 9, 84-100 Puck
Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Serwisu.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 7.11.2022 r.
Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:
a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
b) mediację
c) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
d) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 70